Garantinio aptarnavimo sąlygos

Visiems „Apple“ produktams yra taikoma 12 mėn. tarptautinė gamintojo garantija, kuri yra skaičiuojama nuo įrenginio įsigijimo datos ir galioja tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims. ES reglamentuotas privalomas minimalus 24 mėn. garantijos terminas galioja tik fizinių asmenų įsigytiems „Apple“ produktams. Daugiau apie „Apple“ taikomas garantinio aptarnavimo ir įrenginio naudojimo sąlygas galite sužinoti čia.

Visiems mūsų kitiems (ne „Apple“) parduodamiems produktams yra suteikiama 24 mėn. garantija, kuri galioja fiziniams asmenims. Juridiniams asmenims yra taikoma gamintojo garantija, kurios terminas yra nustatomas kiekvieno gamintojo atskirai.

Pristatant „Apple“ „iPad“ ir „iPhone“ įrenginius, būtina atjungti „Find My iPhone“ funkciją, kitaip Jūsų įrenginio negalėsime priimti garantiniam aptarnavimui.

Servisas neatsako už Jūsų įrenginyje esančius duomenis, tad prieš pristatant įrenginį į servisą, rekomenduojame atlikti atsarginę duomenų kopiją

Pateikdamas prekę remontui, Jūs būtinai privalote pateikti galiojantį prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą-faktūrą).

Garantinis aptarnavimas teikiamas tik pirmajam savininkui ir negali būti perduodamas tretiems asmenims.

Garantija teikiama tik prekei, kurios konstrukcija ir komplektacija yra nepakeista paties vartotojo.

Pakaitinei daliai arba produktui arba suremontuotam „Apple“ produktui taikomas toks pat kokybės garantijos terminas, koks buvo nustatytas pradiniam „Apple“ produktui, arba devyniasdešimt (90) dienų nuo pakeitimo arba suremontavimo, atsižvelgiant į tai, kuris laikotarpis ilgesnis.


Garantija neteikiama jeigu:

- Yra mechaninių įrangos pažeidimų;

- Produktas grąžinamas be pirkimo dokumentų;

- Gedimas atsirado netinkamai eksploatuojant, transportuojant ar prižiūrint prekę, neatsižvelgiant į gamintojo instrukcijas, taip pat dėl šalčio, drėgmės, skysčių ar karščio;

- Produkto defektai atsirado dėl savaiminio nusidevėjimo;

- Produkto remontą vykdo tretieji asmenys - įrenginys buvo ardytas ar modifikuotas neautorizuotame servise;

- Pastebima, kad tyčia yra pažeistas arba nuimtas serijinis numeris.

- Apžiūros metu nustačius, jog įrenginys yra vogtas, apie tai nedelsiant pranešame policijai.

 +370 606 18799
 info@idream.lt
 I-VII 10:00 - 22:00

Naujienlaiškis

Bendraukime

© 2017 iDream. Visos teisės saugomos.